MerchShark tar emot betalning med:
– VISA-Dankort
– VISA, VISA Electron
– Mastercard
– Mobilepay
– Klarna
– Apple Pay
Betalning kommer endast att dras från ditt konto när varan har skickats.
Alla belopp är i SEK. Svenske kronor och inkluderar moms.
MerchShark använder en godkänd betalningsserver som krypterar alla dina kortuppgifter med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det innebär att dina uppgifter inte kan läsas.
För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.
MerchShark levererar på alla vardagar, med beställningar som görs före kl. 15.00.
Vi skickar ENDAST till Danmark!
Det ges 2 års reklamationsrätt i enlighet med köplagen. Vår reklamationsrätt gäller för fel i material och/eller tillverkning.
Reklamationen gäller inte fel eller skador orsakade av felaktig hantering av produkten / tjänsten.
MerchShark kommer att täcka returkostnaderna i rimlig utsträckning.
Vid retur, kontakta och skicka reklamationer till:
MerchShark
Skivevej 177
7500 Holstebro
Danmark
Paket som skickas mot efterkrav accepteras inte.
Om återbetalning har avtalats, vänligen skicka dina bankuppgifter så att vi kan överföra det avtalade beloppet.
Det ges 30 dagars full återbetalningsrätt på varor köpta i vår webbshop. Perioden räknas från den dag du mottar ordern.
Du måste själv betala för returkostnaderna.
Ånger måste anmälas till oss senast 30 dagar efter köpet och från ångerrätten ska du senast 30 dagar efteråt returnera sändningen.
Meddelandet ska ges via mail till kontakt@merchshark.dk. I meddelandet ska du tydligt meddela oss att du vill utnyttja din ångerrätt. Du kan också välja att använda vår standardångerbrev och skicka med retur. Du hittar den här (LÄNK TILL ÅTERBANGSFORMULÄR)
.
Du är endast ansvarig för eventuell minskning av varans värde som beror på annan hantering än vad som är nödvändigt för att fastställa varans art, egenskaper och hur den fungerar. Med andra ord – du kan prova varan på samma sätt som om du provade den i en fysisk butik.
Om varan har provats utöver vad som beskrivs ovan, anser vi den som använd, vilket innebbär att du vid ångerköp endast får en del eller inget av köpeskillingen tillbaka, beroende på varans kommersiella värde.
För att få hela köpeskillingen tillbaka måste du alltså göra samma sak som man kan göra i en fysisk butik. Du får testa varan, men inte använda den faktiskt.
Dataansvarig:
MerchShark
Skivevej 177
7500 Holstebro
Danmark
Om du har ett klagomål över en produkt som köpts i vår webbutik, kan du skicka ett klagomål till:
Konkurrens- och konsumentstyrelsens Center för klagomålslösning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Länk: www.forbrug.dk
Om du är konsument med hemvist i ett annat EU-land kan du ange ditt klagomål i EU-kommissionens online klagomålsplattform.
Plattformen finns här: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Om du lämnar ett klagomål här, ska du ange vår e-postadress: kontakt@merchshark.se